Попит і пропозиція. Конкуренція

Попит і пропозиція. Конкуренція

1. Попит і пропозиція можуть бути використані для пояснення координуючої ролі ціни:
2. Метою комерційного підприємства (фірми) є:
3. Некомерційні підприємства зазвичай існують:
4. Зростання ціни на імпортні медичні препарати спричинить за інших рівних умов:
5. Монополізм на ринку медичних послуг може проявлятися у вигляді:
6. Якщо два товари взаємозамінні, то зростання ціни на один товар зумовить:
7. Визначте характерну рису чистої (абсолютної) монополії:
8. Підприємства в економіці:
9. До взаємодоповнювальних благ належать:
10. Позначте характерну рису монополістичної конкуренції:
11. Якщо завідувач хірургічним відділенням та його колега — лікар вищої категорії — не допускають інших хірургів до проведення операцій, то така структура на ринку тіньової медицини є:
12. Ринок товарів та послуг перебуває у рівноважному стані, якщо:
13. Цінова еластичність попиту буде вища:
14. Комунальні підприємства мають таку характерну ознаку:
15. Серед особливостей дії законів попиту й пропозиції на ринку медичних послуг найважливіша така:
16. Які з названих параметрів не свідчать про конкурентоспроможність медичної послуги:
17. Монопсонія характерна для:
18. Позначте характерну рису чистої конкуренції:
19. Приватні стоматологічні кабінети — це:
20. Зниження ціни на усунення гострого зубного болю призведе до:
21. Якщо попит на медичну послугу еластичний, то деяке зниження ціни на неї матиме наслідком:
22. Зниження ціни на косметологічну послугу дасть такий результат:
23. Якщо ціна медичної послуги встановлюється державою нижче за рівноважну, то виникає:
24. Що таке конкуренція: